wtorek, 6 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy

 Witam was serdecznie

Udało mi się skończyć kalendarz adwentowy dla moich córek. 

W tym roku wymyśliłam sobie, że przygotuje  24 ozdobione pudełeczka. 

Wszystko Ok ale za mój projekt wzięłam się o wiele za późno. 

I tak kilka pudełeczek jest już w rękach dziewczynek . 

Pudełeczka wycinał za mnie ploter zakupiony w MK  :)  
Ja je posklejałam i ozdobiłam. 

Papierki również z Magicznej Kartki, 
one najbardziej nadają się do wycinania na ploterze , nóż ich nie szarpie.

Użyłam kilka kolekcji  plus darmowe dodatki do pobrania z bloga  Magicznej Kartki 

A teraz będzie  galeria moich pudełeczek 
( w środku są i były małe słodkie upominki, krówki, Tiki Taki , a nawet draże :) 

























Dziewczyny codziennie czekają na nowe pudełeczko 
a ja zgłaszam mój kalendarz na trzy wyzwania  

Grudniowe Świąteczne opakowanie w MK 
Zapraszamy do sklepu:
   
Na blogu Bloom Craft 

 

Oraz Sklepik Gosi 




Dodaję zdjęcie całości ;) 


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Około 10 dni, każdą wolną chwilę przeznaczałam na ten projekt. Dobrze, że dziewczynki pudełeczka chcą sobie zachować na małe drobiazgi.

      Usuń
  2. Miałam napisać,że się napracowałaś,ale Ilona mnie ubiegła,to napisze
    Wow! ale się nasklejałaś i naozdabiałaś:)Fajny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Pracuś z ciebie że hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełka.Dziękujemy za udział w zabawie Magicznej Kartki. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracy przy tworzeniu tego kalendarza było niemało, ale efekt był tego wart :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, super pomysł, dziękuję za zabawę z BloomCraft pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracochłonny pomysł! Miałam podobny, ale nie wytrwałam w jego realizacji z braku czasu właśnie - tym bardziej podziwiam! Wspaniałe pudełeczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ogrom pracy włożony w ten kalendarz! brakuje tylko fotki zbiorczej :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ile pracy! Świetny kalendarz. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe!!! Podziwiam, że Ci się chciało, efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń