poniedziałek, 21 września 2015

Purpurowa ramka

Najbardziej lubię mediować w weekendy :)
Tym razem w ręce wpadła mi ramka. 
 Zwykła plastikowa z bardzo taniego sklepu. 
Przyznam szczerze , że w oryginale w ogóle mi się nie podobała. 
Najpierw próbowałam ozdobić ją kwiatami (ślady pozostały )   

Więc w ruch poszły , gesso , mgiełki i farba inka gold. 
Następnie  dodałam kwiaty i tak samo jak poprzednio- gesso i mgiełki :) 


Moja pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu 

13 arts

September challenge #34 Moodboard 
 
Użyte materiały z 13 arts
gesso , żel medium, mgiełka perłowa violet , mgiełka pastelowa cobalt 
Oraz na blogu

Towarzystwo Dobrej Zabawy 

Ramka
http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.ie/2015/09/wyzwanie-1-ramka.html 

4 komentarze:

  1. Jak Ty to zrobiłaś?! Te kwiaty są... boskie... No, po metamorfozie to ramka jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ramka! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful! Thank you for joining us at 13@rts!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna przemiana, ramka zachwyca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń